Blomster og Armani

Hei allesammen! 🙂

I dag fikk vi levert blomster og så fikk jeg en pakke i posten. Jeg bestilte parfyme fra Giorgio Armani. Den er en av de få jeg tåler, og «tante» elsker den.

Deilig med noe godt når jeg er syk.

Deilig med noe godt når jeg er syk.

Vi har hatt litt uflaks med roser og nelliker som vi bestilte i forrige uke. De visnet og døde samme dag vi fikk de levert. Men så fikk vi avtalt en erstatning som skulle være liljer men det kom en dyr orkide og det ble vi glade for. Så bestilte vi blomster i dag også og tenkte vi skulle få liljer men det kom noe helt annet. ☺

WP_20150925_15_34_54_Pro

«Tante» fikk duftprøver i dag og en av de likte hun veldig godt.

WP_20150925_17_50_15_Pro (2) WP_20150925_17_51_13_Pro (2) WP_20150925_17_51_25_Pro (2)

Jeg skal skrive mer litt senere og fortelle hvordan det går. Vi har vært mye syk i sommer og også nå i høst. Samtidig har vi hatt en del ting som vi bare måtte gjøre. Nå hviler vi ut og prøver å hente fram litt mer energi før vi kommer for langt ut på høsten.

Ciao så lenge! 🙂

4 thoughts on “Blomster og Armani

  1. Hei på dere 🙂
    Hyggelig med livstegn og inspirerende bilder. Synes dere er flinke til å finne gleder i hverdagen. Her er vi også litt nede for tiden, alt for mye press og stress som ødelegger. Håper stadig på bedre tider. Gleder oss til å høre fra deg igjen 🙂

    • I dag lukter det deilig Armani over alt! ☺

      Så synd at dere har så mye å tenke på. Jeg skal ta meg tid til å skrive mer på på bloggen om ikke så lenge. Håper dere får en fin dag og at det snart vil gå bedre hos dere. ☺

Legg igjen en kommentar

