Mer frukt og lange bananer

Heia! 🙂

I dag har det tatt lang tid før vi endelig klarte å få opp litt energi. Har ligget helt siden frokost. Så kom matmannen med frukt. De glemte å sende med epler på tirsdag så vi la inn ny bestilling og fortsetter å prøve ut frukt som vi ikke har tålt så godt tidligere.

«Du er god kunde», sa matmannen i dag. «Så sunt som jeg spiser mangler det bare at jeg blir frisk», svarte jeg. «Det hadde sannelig vært noe», sa han. Jaja, hvis jeg spiser meg frisk skal jeg dele oppskriften med alle. Lover! 😉

I går la jeg ut en del lenker til musikk på Youtube. Hadde et lite «musikkanfall» rett før middag. Etterpå ble det sofaen, hehe 😉

Håper dagen blir fin for dere som leser. Vi er på minus for tiden sååå…får bare være flink til å hvile. 🙂

Mer frukt!

Mer frukt!

6 thoughts on “Mer frukt og lange bananer

  1. Blir altfor lite frukt og grønnsaker her, dessverre. Vet at jeg må ha fokus på det for å det til, og der svikter det. Jeg klarer bare ikke gjøre maten til hovedaktivitet hver dag. Sånn er det bare.

    Spiser dere frukten som den er, eller lager dere noe ut av den? Kjenner jeg fikk lyst på blåbærpai nå…

    • Vi spiser frukten slik den er, men blåbær pai hørtes veldig godt ut!

      Det har vært en lang periode hvor vi har prøvd oss fram og så bestemte vi oss for å prøve ut på nytt hva som fungerte og ikke. Nå spiser vi frukt etter hvert måltid. Kiwiene vi spiste i dag var så utrolig søte og gode at vi kommer til å bestille dobbelt opp neste uke.

      Det kreves en del innsats for å få det til… forstår deg godt. En ting om gangen… 🙂

  2. Så mye god frukt. Det går unna på det her i huset også. Klementiner,kiwi,og epler er mest pop for tiden. Håpet dere får hvilt dere godt nå. Ha en så god kveld som mulig 🙂 Åh som Melivetpaaslep sa : blåbærpai! Det hadde vært noe 🙂

  3. Nå har vi prøvd suppen deres og den var SÅ god!!! Spiste 3 porsjoner i går kveld og tok en til frokost i dag også. Så smakfull og så behagelig i magen og ikke synes det som man blir lei av smaken heller. Har bestilt ny porsjon allerede av min mor som er kokk for oss 🙂

    • Så heldig du er som har egen kokk! 🙂

      Neste uke skal vi bestille torsk. Blir nok frossen fisk, men det går gå. Steker den og tar en passe porsjon i suppetallerkenen. Tror det skal bli godt.

      Håper dagen er fin! 🙂

Legg igjen en kommentar

