Syden eller Nord-Norge?

Jeg leste at mange velger bort Nord-Norge som reisemål og heller reiser til Syden. http://www.nrk.no/nordland/1.11377464 Det er synd for det er mye fint å se på når man drar nordover på ferie. Jeg kunne tenkt meg kajakktur på Helgelandskysten. Der er det mye holmer og skjær og mange fine strender man får helt for seg selv. Bestiller 25+ grader i tillegg.

Jeg fikk en gang gratis ferie til en liten øy i Lofoten. Vi var heldige med været og det var 18-20 grader hver dag i ferien. Vi rodde omkring og fant små holmer og strender hvor vi kunne frysebade og sole oss. Det beste av alt var at det var helt fritt for turister. Bare oss!

Dra til Nord-Norge på ferie.

Dra til Nord-Norge på ferie.

7 thoughts on “Syden eller Nord-Norge?

  1. Nå drømmer jeg meg helt bort til sommer og sol her.. Helgelandskysten er vakker om sommeren. NÅR (jeg skriver når…. 🙂 ) dere blir friske må dere reise på en skikkelig nordlandsferie. Jeg bestiller fint vær til turen 🙂

  2. Det er mitt største ferieønske faktisk! Jeg er fra nord i Nordland,barna mine har aldri vært der og jeg har så lyst å ta de med!

    • Oj, hvis det er så lenge siden du har vært der hadde det helt sikkert vært fint med en tur. Det er bra for barna å se hvor foreldrene har sine røtter.

      Får håpe vi blir friske så vi alle kan reise en dag! 🙂

      • Ja det er lenge siden jeg har vært der nå. Etter bestefaren min falt bort har det ikke blitt noe reise dit. Vi satser på å bli friske til å reise ja 🙂 Alle burde oppleve Nord-Norge !

  3. Vi skal nordover i desember!! Gleder meg kjempemasse. Har ikke vært oppe siden vi flyttet sørover i 2006. Det blir fint! Er alt bra med dere? Alt her går bra. William har rukket å bli 10,5 uke allerede. Tiden går fort!

    • Heia! 🙂

      Så fint at dere kan reise. Det blir bra! Vi skulle gjerne reist vi også men det går nok ikke.

      Det går som vanlig her hos oss. En dag om gangen.

      Fint å høre at dere har det bra og at William vokser til. Da er det som det skal være. 🙂

      Håper turen blir fin og at dere koser dere! 🙂

Legg igjen en kommentar

