Mat og pakke

Litt herfra sent på kvelden…

Matmannen har vært her med masse grønnsaker og frukt. Bare nevner det slik at dere forstår at vi lever så sunt som bare mulig 😉

Vi har vært forkjølte de siste dagene og har både sovet og hvilt masse. Får håpe at forkjølelsen ikke biter seg fast denne gangen.

Så kom det en pakke i postkassa fra Arnika. De er jo så greie at de pakker om varene og sender de som brevpost. Liker sørvisen, og så lenge vi får det rett i postkassa får vi jo faktisk hentet ut pakkene. 😉

Nå prøver jeg å la være å tenke på vinteren. Jeg har aldri likt vinter og snø så jeg skulle kanskje vært født langt sør, tror jeg. Noen er jo glade i den årstiden. De liker snøen, fyre i peisen og stearinlys på bordet når det er mørke vinterdager, men ikke jeg. Vi får se hvordan det blir når jeg blir gammel. Kanskje jeg har blitt frisk nok til å flytte til Spania om vinteren? Håper det!

Håper dere som leser har det bra! 🙂

Varer fra Arnika

Varer fra Arnika

4 thoughts on “Mat og pakke

  1. Huff så kjedelig med forkjølelse. Håper det blir bedre for dere snart. Godt å spise mye frukt og grønt. Jeg kjøpte nylig en sånn utstikker for å lage fine former på frukt og grønt. Morsomt å lage fruktspyd o.l. Jeg prøver selv å være bevist på hva jeg spiser,men unner meg litt ekstra i helgene 😉 . Godt å høre at det finnes god sørvis, det blir jo så mye lettere da!
    God bedring og ha en fin dag som mulig 🙂

    • Herbamare urtesalt + Echinaforce. Før brukte vi også Trocomare, som har en litt sterkere smak. Vi har ikke brukt «vanlig» salt på flere år.

Legg igjen en kommentar

