Siste rest av høsten

Høsten er for det meste over. Det er noen grønne plener og noen trær som fortsatt har blader men det varer ikke lenge nå før vinteren er her. Jeg har ikke fått skiftet til vinterdekk. Skal få noen til å hjelpe meg med det om ikke så lenge.

I dag var det tungt å stå opp. Det har blitt tyngre og tyngre de siste dagene og det betyr at vi må være ekstra flinke til å hvile. Det er forresten ikke mulig å hvile så mye mer enn det vi gjør akkurat nå. I går lå jeg to steder – i sengen og på sofaen. Fint med variasjon! 😉

«Tante» har mobilisert og lager ny porsjon med deilig grønnsakssuppe. Hun er flink! Hun kommer til å ligge flat ut resten av dagen. Hun har forresten tatt av seg denne uken, akkurat som planlagt, og det er hun fornøyd med. Suppa virker tydeligvis annerledes på meg. 😉

Legger ved et høstbilde. Tatt fra vinduet med teleobjektiv. Fint å se på de høstfargene som er her ennå.

Nå skal jeg hvile med øreproppene på hele dagen! Håper det blir en fin dag for dere som leser. 😉

Høstfarger

Høstfarger

4 thoughts on “Siste rest av høsten

  1. God helg til dere 🙂 Ja hvordan er det mulig å hvile mer, og når man kjenner at det er det eneste man kan gjøre og nettopp gjør det. Bra du tar det med glimt i øyet 😉 variasjon med seng og sofa 😉 . Jeg er helt fjern i hodet i dag,så det blir ikke så mange ord herfra,men som sagt : God helg 🙂

  2. Riktig god helg til dere også 😊 Takk for at du deler høsten.

    Rart det der med hvile. Da jeg bare var oppe 4,5 timer tenkte jeg at mindre enn dette er det umulig å være oppe. Så ble det 3,5 timer oppe. Gikk det også. I fjor var det 21,5 timer i døgnet i senga, men jammen rakk jeg ikke å kle på meg og spise hver dag da også. Men det er godt å ha litt mer tid oppe nå, slippe å skynde meg så veldig.

    Sofaen har jeg gitt opp for flere år siden. Hvile for meg er senga med ørepropper og sovemaske. Skulle blitt flinkere til å legge fra meg mobilen enda mer her inne også…

    • God helg tilbake! 🙂

      Jeg har ikke mobil som jeg kan surfe med men den bærbare pc `n er jo alltid et sted i nærheten… 🙂 Det er jo koselig å kunne få litt impulser fra verden der ute synes jeg, selv om jeg også må bli flinkere til å være borte fra nettet i perioder hvor jeg trenger å hvile.

      I dag er det forresten nasjonal strikkekveld. Høres rolig ut og det passer godt til formen i dag.

Legg igjen en kommentar

