Musikkkarrieren min…

I natt drømte jeg om musikk. Jeg har jo holdt på med musikk siden jeg var liten og har alltid likt å spille forskjellige instrumenter.

I natt drømte jeg at jeg kjøpte inn nødvendig utstyr og laget en låt som het «Such A Waste». Den handlet jo om meg og alt jeg hadde lyst å gjøre. Jeg lå fortsatt hjemme og satt/lå i sofaen mens jeg holdt på med dette. I drømmene er jo alt mulig så denne låten ble til slutt populær og ble delt på alle sosial medier.

Så våknet jeg…

Var varm, hadde feber, trengte febernedsettende og ett glass vann og tenkte på at jeg ikke fikk vasket håret i går siden jeg var altfor sliten! 🙂

Jaja, håret går ikke sin vei. Det er ikke krise. Det stikker ut i alle retninger akkurat nå men «tante» har ikke protestert så langt så kanskje det blir hårvask i dag…? 😉

5 thoughts on “Musikkkarrieren min…

  1. Jeg er sikker på den sangen hadde slått bra an 😉 rart det ser med drømmer… Håper du får krefter til hårvask, kjenner til følelsen. Har du prøvd tørrsjampo? Blir jo selvfølgelig ikke det samme, men det gir en litt freshere følelse. Håper du får så god dag som mulig 😉 .

  2. Jeg hadde garantert delt låta di! Skulle til og med hørt på den 😊 (og det er ikke mye jeg hører musikk altså).

    Håper dagen i dag har blitt bedre etter hvert 😊 Kanskje det til og med ble en hårvaskedag? Jeg har prøvd tørrsjampo, men det var for mye lukt på den for min del. Kan bare bruke produkter uten parfyme. Hårvaskebrett er forresten genialt, da slipper man å dusje samtidig som man vasker håret. Da kan man sette seg foran vasken med det rundt halsen. Det greieste da er å ha noen som vasker håret for deg, men det er ikke sikkert du har?

    Forresten rar denne sykdommen vår som arter seg så likt, men også forskjellig. Jeg blir aldri syk jeg (bortsett fra ME og allerg da). Har ikke vært forkjølet engang de siste fire årene, ikke var jeg det ofte før jeg fikk ME heller. Feber vet jeg ikke om jeg har hatt i hele mitt liv! Verken mamma eller jeg kan i så fall huske det. Var visst seks år før jeg i det hele tatt ble forkjølet.

    • Heia! 🙂

      Har ligget på sofaen hele dagen.. ladet batteriene til kameraet og samtidig prøvd å lade meg selv!

      Fint at du sier fra om lukt på tørrsjampo. Må sjekke det. Er også allergisk og tåler lite parfyme og lukt.

      Jeg har jo snille «tante» som sikkert kan vaske håret mitt, men hun samler krefter til å vaske sitt eget hår og det er skikkelig laaangt!

      Jeg var aldri forkjølt før jeg ble syk og heller ikke de første årene etter at jeg ble syk, men det endret seg. Gjenopprettingsknapp hadde vært fint å ha noen ganger!

Legg igjen en kommentar

