Kommentarer som varmer!

I dag har jeg fått flere fine mail som har varmet. Det er jeg glad for!

I tillegg tenkte jeg på noe jeg leste. Noen har skrevet om en app som heter Timehop. Du finner innleggene HER og HER.

Jeg bruker Windows og aner ikke om noe om disse appene. Men, jeg kom til å tenke på noe annet. Jeg har jo hatt denne bloggen en tid og jeg har etter hvert fått mange kommentarer på innleggene jeg har skrevet. I dag tok jeg med tid til å lese igjennom en del av kommentarene og det var noe som gjorde meg glad.

Jeg kjenner jo ikke personlig noen av de som har skrevet kommentarer bortsett fra èn. Allikevel har jeg fått mange fine og støttende kommentarer.

Det som jeg synes er spesielt fint er at jeg kunne bla meg tilbake og se igjennom de nå, lang tid etter at de ble skrevet. Det hender jo at jeg er i så dårlig form at jeg ikke får tenkt nøye igjennom kommentarene når de kommer inn. Men, nå, når jeg leser igjennom de tenker jeg at det er fint at det er så mange som tar seg tid til å skrive en personlig kommentar og på den måten viser at de ønsker å støtte.

“Håper du får en fin dag”, er det mange som skriver.

“Glad for å se at du er tilbake på bloggen”, har flere skrevet.

“Sender en god klem”.

“Ønsker deg en god dag”.

«Tenker på dere».

I grunnen er det ikke mye vi trenger å gjøre for å vise at vi støtter andre. Noen få ord, som det ikke tar lang tid å skrive ned.

Tusen takk til alle dere som tar dere tid til å gi tilbakemeldinger og kommer med fine kommentarer. Det er jeg utrolig takknemlig for!

5 thoughts on “Kommentarer som varmer!

  1. Kjekt å få tilbakemeldinger og spesielt av det hyggelige slaget 🙂 Kanskje ikke alltid at de som legger igjen ett spor vet hvor mye det betyr? Kanskje akkurat den lille kommentaren klarte å gjøre dagen litt bedre, følelsen av å «bli sett» i den innesittende tilværelsen. Som Lorealreklamen sier så fint: Fordi du fortjener det 😉

Legg igjen en kommentar

