Hvordan har du det?

Jo, takk, bare bra!

Uka som gikk har vært fin. Den sluttet med familiebesøk. Jeg var i dårlig form så jeg måtte si det som det var: Dette var langt fra optimalt!

Men det var allikevel fint. Nå har vi fått hvilt ut litt. Det tok noen dager. Så har søvnen plutselig kommet for fullt. Det er helt greit å sove 12 timer for det er jo ikke jeg som bestemmer uansett.

Jeg har fortsatt noen få ting som burde gjøres før vinteren kommer men det ordner seg sikkert.

Hvordan har du det for tiden?

Bildet hentet her

7 thoughts on “Hvordan har du det?

  1. Så kjekt å høre at du har det bra! Og at det ble besøk 😊 Søvn er heller ikke å forakte 😉

    Her svinger formen litt for tiden, men jobber for å bli mer stabil og det kommer nok.

    Ønsker deg fortsatt gode dager 😊

  2. Takk som spør. 😉 Tror jeg har det ganske likt som deg 🙂 glad for alt man får med seg, samtidig er ikke kroppen helt med. Må sortere hva man kan klare osv. Og noen gang gjør man ting man egentlig ikke skulle gjort, men det gir en god mental følelse.

    • Det var fint det du sa om en «god mental følelse», for den trenger vi å føle på. Vi trenger å føle at vi får gjort noe, utrettet noe.

      Håper det blir fine dager for deg også framover! 🙂

      • Takk 🙂 Jeg synes du virker som en person som er flink å gripe fatt i de positive øyeblikkene, godt å høre 🙂

  3. Ikke så bra dessverre (selv om det finnes små lyspunkter innimellom!).
    I sommer ventet vi på en liten fremgang som aldri kom, nå går det (som så ofte før om høsten) bare nedover med formen. Da er det vanskelig å finne balanse, alle krefter brukes på å overleve, og det tårnes opp med ugjorte ting. Hjelp!
    Fint å se at du er så aktiv på bloggen for tiden!

    • Synd at formen ikke er bra. Jeg bruker å kjenne meg litt bedre om høsten. Tror det kan ha med temperaturen å gjøre.

      Jo, det har blitt mange innlegg på bloggen i det siste. Jeg har en del innlegg som har ligget i kladden helt siden i fjor og nå ville jeg bare ha de ut. Noen ganger bruker jeg altfor lang tid på å finskrive og så er det ikke noen andre enn meg som vet det allikevel! 🙂

Legg igjen en kommentar

