Slitne ben…

I går var bilen til kontroll. Det ble litt styr før batteriet ble ladet opp og jeg fikk heldigvis hjelp av en god venn som kjørte den til verkstedet. Når han kom tilbake for å levere nøklene hadde jeg bestemt meg for å ta en liten pause fra vonde ledd og feber og hadde derfor ladet opp med Ibux slik at jeg kunne ta i mot besøk.

Gjett om det var deilig med besøk av en god venn! Det er evigheter siden sist!

Noen ganger når jeg har hatt besøk har jeg blitt litt ambivalent etterpå. Man blir minnet på hvor mye man går glipp av. Slik var det ikke i går. Det var herlig med masse nye impulser selv om jeg nok strakk meg mye lenger enn jeg hadde tenkt. Men jeg satt igjen med en god følelse. Deilig med venner som snakker lavt og tar hensyn!

I dag, og sikkert noen dager til, får det bli litt ekstra Ibux. Bena og alt annet sa i fra om den lille turen ut og jeg ble både varm, kvalm og uvel. Som vanlig når man presser seg litt.

Nå har vi spist kjøttsuppe og får fortsette å hvile. De siste innleggene har vært litt «annerledes». Jeg har lenket til musikk og film. Jeg har testet ut hurtigfunksjonen for publisering. Den finner du helt oppe til venstre når du er logget inn på WordPress. Da kan man velge mellom de forskjellige postformatene som støttes, som f.eks. video, bilde, sitat osv. Kjekt! 🙂

4 thoughts on “Slitne ben…

Legg igjen en kommentar

