Varer rett i postkassa passer perfekt!

Jeg har akkurat fått den andre forsendelsen av varer fra Arnika.no. Arnika er internett butikken til Norges Naturmedisin Sentral, som holder til i Drammen. Jeg skulle bestille noen varer fra Bioforce, men de har ikke internett butikk og jeg ble anbefalt å handle hos Arnika.

Norges Naturmedisin Sentral har forresten en fin blogg og de som har WordPress kan lett følge med.

Det som var så fint var at de kunne pakke om varene slik at de kom rett i postkassen. Det er jo helt perfekt når man ikke kommer seg noen steder selv. Jeg fikk svar på mail etter noen få minutter fra en av de ansatte og hun sa at noen av varene egentlig skal sendes i eske så de ikke knuses men de skulle pakke det om og sende det som brevpost slik at jeg fikk det i postkassen. Det var fint at hun tok seg tid til å pakke om varene, sjekke at det var mulig å få det i konvolutten og så gi tilbakemelding på mail før jeg la inn bestillingen. Det var god sørvis! Ros!! 🙂

Det var i forrige uke. Da fikk jeg Molkosan og et par andre produkter. I går kom det te og litt solhatt som jeg også trengte. Nå vet jeg hvor mye varer det er plass til i en slik boblekonvolutt og kan bestille deretter. Det koster 39,- i porto for en forsendelse og jeg betalte det samme for brevpost. Flaskene jeg fikk var pakket inn i bobleplast og selve konvolutten var også foret med bobleplast så det skal gå fint å sende på denne måten selv om det egentlig skal brukes små esker.

Nå har jeg litt “saker og ting” som reparerer littegrann! Løvetann- te er forresten godt! 🙂

_MG_9036-Web-800pix

Løvetann og brennesle te har jeg brukt lenge. De hjelper litt på fordøyelsen sammen med Molkosan. Solhatt hjelper hvis jeg tar det regelmessig.

_MG_9027-Web-800pix

Boblekonvolutt med varer. Rett i postkassen. Flere skulle tilbydd seg å gjøre dette.

_MG_9038-Web-600pix

For bihulene når forkjølelsen setter seg fast.

6 thoughts on “Varer rett i postkassa passer perfekt!

  1. Løvetannte har jeg ikke forsøkt, men det er vel bare et tidsspørsmål, tenker jeg. Pleier å handle en del når jeg er i en ordentlig tebutikk, det er noe jeg liker veldig godt. Og hvem har sagt at tedrikking er forbeholdt vinteren? Ikke jeg!

    Deilig å finne en nettbutikk som yter god service!

  2. Ja, er det ikke deilig å møte på folk som er villige til å gjøre det lille ekstra? Jeg blir glad av det, jeg 🙂
    Man skal ikke langt utenfor hovedstaden før sørvisnivået stiger betraktelig. Men veldig mange hyggelige svensker!

Legg igjen en kommentar

