Nytt tema og nytt publiseringsverktøy

Da har jeg fått nytt tema og i tillegg har jeg begynt å bruke Windows Live Writer som publiseringsverktøy.

Jeg har hatt Windows Live Writer installert på maskinen tidligere men har aldri tatt meg tid til å se nærmere på det. Det er ikke noe feil med å skrive inn artikler mens man er logget inn på bloggerkontoen men dette lille programmet gjør alt så mye enklere.

Du kan bruke det på flere plattformer, ikke bare WordPress. Det laster ned temaet du bruker og når du skriver kan du se nøyaktig  hvordan innlegget ditt vil se ut når det er publisert. Det har også mange andre tilleggsfunksjoner som gjør det enklere å behandle tekst og bilder.

Det temaet jeg hadde fungerte ikke sammen med programmet. Forhåndsvisningen virket ikke. Det var ikke noen råd å få fra WordPress Support så derfor endte jeg opp med et standard tema. Jeg liker best de med magasin layout så det var synd.

Hvis du ikke har brukt det tidligere kan du Laste ned Windows Live Writer fra Microsoft. Det er en del av Live Essentials pakken og du trenger bare velge det programmet du vil ha. En fin introduksjon finner du her.

Fuzzy-9131

Formen er i minus for tiden. Vi håper det blir bedre snart. Ser fram til vårsola! Sol

Legg igjen en kommentar

