Fashion fra sykesenga V

Sommeren nærmer seg med stormskritt! 🙂  Hvert fall nesten da. Mange har kanskje planene klare for sommeren, men hva med klærne? For min del ( og tante sin ) så regner jeg med at sommeren som kommer blir lik den som var. Men, det er jo lov å se for seg at man kjøper noe nytt og koser seg? Selv om det ikke skulle skje allikevel? Da holder man hjernen opptatt og en dag blir man allikevel frisk og får så mye sol og sommer som bare det! Med litt fancy klær selvfølgelig! 😉

Zac Posen 2013 – Nydelige farger, fint snitt, fint stoffvalg og fint tilbehør. Får du tak i denne uten å tømme kredittkortet er det bare å slå til!

Zac Posen 2013 – Litt mer formelt preg på dette antrekket men jeg liker fargevalget veldig godt og valg av stoff til skjørtet. Tror mange kan bruke et slikt antrekk uten å være modell-tynn.

Marc By Marc Jacobs 2013 – Endelig noe M.E. vennlig! Mange av oss tåler ikke å være ute så lenge av gangen og da passer det perfekt med noe som holder oss varme og samtidig er fint å se på. Dette skulle de laget for menn også!! Litt rokokko inspirert trykk på toppen men veldig fint avpassede farger. Dette antrekket nesten roper etter M.E. syke! Anbefales! 🙂

Marc By Marc Jacobs 2013 – Interessant fargevalg. Fargene på overdelene bærer hele plagget synes jeg. Da gjør det ikke noe at det er et grønnfarget militærlignende plagg til bukse. Det hele passer allikevel godt sammen. Lag, på lag, på lag er ikke min stil, så dessverre…!

Marc By Marc Jacobs 2013 – Det er bare en ting å si om denne: Løp og kjøp!!! Ring H&M og si at du vil ha noe lignende for en brøkdel av prisen, selvfølgelig! Husk å få med veska og armbåndet. Veldig flott kombinasjon! 🙂

Marc By Marc Jacobs 2013 – Litt sånn-70 tall over dette. Mangler bare et par retro sportsvogner og en liten baby så er alt perfekt! Nei, den var faktisk ganske fin. Tror ikke alle kan tenke seg å gå i en slik siden formene forsvinner litt men plagget som et hele er veldig fint. Husk å få med håndvesken hvis du skal bestille!

Marc By Marc Jacobs 2013 – Litt sånn 90 talls-stil over dette, litt Don Johnsen med skulderputer og kreppbukser. Håpløst å holde rent. Nei takk!

Marc By Marc Jacobs 2013 – Enda mer av de M.E. vennlige klærne fra Marc Jacobs. Fint nøytralt antrekk med en bra fargeklatt bundet rundt livet. Så bra at halstørkle/skjerf er blitt populært! Skikkelig fint antrekk synes jeg! Visa og Mastercard er klare!

Nina Skarra 2013 – Hvis du ikke trenger skjerf og tykke klær for å holde M.E. kroppen varm kan dette antrekket fra den norske moteskaperen Nina Skarra være noe for deg. Utrolig fint, synes jeg. Tør vi håpe at noe «lignende» finner veien til H&M…? Neppe! Men, du kan ringe kronprinsessen når hun skal kvitte seg med noen av sine plagg! 🙂

Lacoste 2013 – Riktig fin, synes jeg! 🙂

Monique Lhuillier 2013 – Utrolig flott antrekk! Søk opp flere antrekk. De er like fine alle sammen. Det er bare å henge i med å bli frisk! Det er mye spennende som venter der ute! 😉

– – – – – –

Lenker:

Bilde 1:

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

Bilde 7

Bilde 8

Bilde 9

Bilde 10

Bilde 11

11 thoughts on “Fashion fra sykesenga V

    • Poppis endrer seg hele tiden og det er jo bra ellers hadde det blitt kjedelig. Jeg har ikke kjøpt nye sokker enda – har hull i minst to par – må ordnes før sommeren kommer….! 🙂

  1. Tilbaketråkk: Drømme – lykke | ToTo Neuro Immuno logisk Kurativ Be handling

  2. Hei onkel Johnny!
    Nam nam… Her var det mye lekkert!
    Jeg deler din interesse for fashion, og fryder meg over dine kommentarer.
    Spennende farvekombinasjoner, og stilige snitt.
    Artig å se sjerfene rundt hodet, for det har vært min hårfrisyre siden jeg ble syk.
    Gasser meg i sjerf/turbaner i alle varianter. Har ikke krefter til så hyppig hårvask og frisering…
    Pleier også å bruke sjerf som belte.
    Så jeg har vært trendy i mange år før Marc Jacobs, he he
    Har også en anselig samling av diverse hatter, til utebruk.
    Har nettopp investert i isoporhoder for oppbevaring.
    Herrekolleksjonen her var mer tafatt, og gutteaktig etter min smak.
    Men så er jeg da også en godt voksen dame…
    Takk for titten, onkel Johnny.
    Er av og til innom din blogg. Finner mange fine og tankevekkende innlegg som jeg kjenner meg godt igjen i, og jeg deler også din sans for humor og selvironi.
    Godt å få humret og ledd litt.
    Når vi blir friske, wow!!!
    Denne kjerringa kommer til å ta helt av både på catwalken og ellers….:-)

    • Det er artig å se på klær. Ikke bare fordi det er mote men også fordi det har et kunstnerisk element i seg. Det teller det også.

      Var det ikke litt artig å se at skjerf er på mote i år? Tror det må være lenge siden sist. Passer nå bra for oss som trenger litt ekstra varme. Når vi blir friske får vi ta oss en tur til Paris eller New York og se på moteuka! 🙂

  3. Henger i alt jeg kan, jeg! Med å bli frisk, altså 🙂

    Takk for ny fashionoppdatering. Den pysjen fra Lacoste skal jeg ikke nekte deg, men spesielt pen var den nå ikke da… Er det rumpetaske han har på magen?
    Derimot: det vinrøde antrekket er nydelig, likeså den siste kjolen. Den tiden er nok forbi da jeg hadde midje til sånne plagg, men det er nå en helt annen sak!

    Jeg er en utpreget praktiker, så noen av de andre antrekkene passer meg nok bedre – egentlig. Men det er flott med vakre ting!
    Men med så mye skjerf; hvor skal jeg slippe ut varmen og dampen?
    Det er forresten notert at disse gutta har mønstrete hvite sokker på. Det er jeg sikker på at du får på H&M i det minste 🙂

    • Hei!

      Ja, det er deilig å bare se litt på fine klær selv om det blir så som så med kjøpingen. Det er jo både form, farge og noe kunstnerisk ved fine klær og det blir en liten hobby å se på ting.

      Håper energien er på rett vei – oppover – og at dagene framover blir fine!

  4. ME-vennlige klær var et godt og dekkende uttrykk! Det er ikke lett å finne noe som ser bra ut og som samtidig er praktisk å bruke og vaske.

    Godt at fargene er på vei tilbake, det gjør mye med sinnstilstanden for meg iallfall.

  5. Å, det skjørtet på bilde nr 2 skulle jeg gjerne hatt!! Ser riktig så behagelig ut å ligge i 🙂 Og farger må det være!
    Går (ligger) mye i skjørt og kjoler her. Orker ikke å være «joggebuksesyk» 😉 (men jeg skjønner alle som foretrekker det altså!) Må se litt «normal» ut når jeg passerer speilet på vei fra senga til do 🙂
    Ønsker en ny vår for oss alle!

    • Hehe, ja det er fint å se seg selv som fargerik når man går fram og tilbake mellom sykesenga og badet! 🙂

      Joggebuksesyk var et fint ord. Hører nok til i M.E.- boka, tror jeg. Jeg bruker heller ikke joggebukser. Det går i blå langarmet skjorte og mørk bukse.
      Håper det går bra! 🙂

      • Det hørtes veldig bra ut 🙂 Og det viktigste er at du trives med det!
        Jeg har fått joggebuksesyk fra joggebuksegravid – det var jeg heller ikke, den gang 😉 Men å leke med ord er artig! Elsker lange, sammensatte ord. Tysk er genial der!

Legg igjen en kommentar

