Blog Award til meg og bloggtips til dere

 

 

 

 

 

I dag fikk jeg Libster Blog Award.

Den fikk jeg fra bloggeren melivetpaaslep: http://melivetpaaslep.wordpress.com/2012/06/18/blog-award-til-meg-og-bloggtips-til-dere/

Jeg er ikke i form til å skrive så mye i dag så jeg gir den videre til en person som jeg tror trenger litt oppmuntring. Jeg velger å gi den videre til en person som har vært i media. Hun kjemper for sin syke datter og akkurat nå er hun sliten og tom for krefter: http://www.gryfinstadmolland.net/

2 thoughts on “Blog Award til meg og bloggtips til dere

  1. Du er da snill og god du !!

    Ja, det er tøffe tider, og jeg sliter med å ha nok energi i hverdagen, til å kjempe, være mamma, kone, venninne… Og som mamma er jeg jo sykepleier, psykolog, venninne, vaskehjelp, kokk, servitør…. Så det krever sin kvinne!

    Men, litt god omtale både fra deg og melivetpaaslep gir et lite oppsving i hverdagen det, så tusen takk!!

    🙂
    Måtte dagene deres bli bare bedre og bedre, vil ikke ha mer nedoverbakke nå!!

    klem G

Legg igjen en kommentar

