Hvis jeg var trillionær ville jeg…

.. kjøpt inn Rituximab til alle M.E. syke i Norge

.. gitt Darth Vader jobben som Helseminister

.. bygget flere sykehus slik at alle M.E. syke fikk kort vei til behandling

.. spurt Richard Branson om det er greit at jeg bygger ut naboøya  http://www.neckerisland.virgin.com/

.. gitt Darth Vader deltidsjobb som styreformann i Helse Sør-Øst

.. kjøpt opp hele Oljefondet og gitt Warren Buffett jobben som forvalter – Warren

.. kjøpt villa til «tante» i Nice – Villaen

.. aldri logget inn på nettbanken

.. invitert familie og venner på 30-dagers krabbefest – Krabbefest

.. gitt Darth Vader beskjed om å tilbringe ferien i Sverige

.. kjøpt opp norsk landbruk og gitt alle de smakløse potetene og gulrøttene til dyrefor ( hvis det er lov )

.. reist til Amerika for å se om Elvis fortsatt lever – Elvis i live?

.. betalt årlig gratis konferanse for alle M.E. syke med møteplass på Hawaii

.. overtalt Darth Vader til å prøve Louis Vuitton – Darth Vader

3 thoughts on “Hvis jeg var trillionær ville jeg…

  1. hehehe…. gi beskjed hvis det med den øya blir aktuelt 😉 Da kommer vi gjerne på besøk!!!!!

  2. Mye Star Wars – såpass skjønte jeg. Men ser ingen grunn til å protestere på noe av dette. Dere har plass til noen nye venner etterhvert også, kanskje 🙂
    Noen av de ønskene er jeg forresten gjerne med og spleiser på.

Legg igjen en kommentar

