Fashion fra sykesenga!

Ralph LaurenRalph Lauren vår 2012

Tante og jeg ligger i sengen og ser på klær. Det er litt deilig å drømme seg bort når man ikke kommer seg noen steder og klarer å gjøre noe annet fornuftig!

Vi er ikke akkurat moteløver men vi liker å følge litt med. Hvis du logger inn hos New York Times får du sett bilder av det som nå kommer til våren og høsten. Noe av det er ganske fint og er klær som både tante og jeg kunne tenkt oss å bruke. Tante sa at hun kunne godt bestille noe fra Marc Jacobs. Det er en av de designerne hun liker godt. Jeg liker fargepaletten til Ralph Lauren og synes Burberry har mye for oss vanlige.

Ralph Lauren

Ralph Lauren – Utsnitt

– –

Burberry har mye fint som nok vil passe oss med «vanlige» kropper og det passer godt for norske vår-temperaturer.

Burberry Vår 2012

Burberry vår 2012

Burberry Vår 2012

Burberry Vår 2012

Burberry Vår 2012 Utsnitt

– –

Duckie Brown Vår 2012

Duckie Brown Vår 2012 Utsnitt

– –

Erdem.

Erdem Vår 2012

Erdem Vår 2012 Utsnitt

– –

Bildegalleri nedenfor. Trykk på ett av bildene og gallerivisning åpnes.

7 thoughts on “Fashion fra sykesenga!

  1. HAhaha! Bildet med navnet :Duckie Brown Vår 2012, kunne jo vært deg for en 20-30 år siden!!! *tørker tårer og ler litt til*

  2. Så herlige farger! Det hadde gjort seg med noe nytt, ja… Når jeg en sjelden gang må ut av huset – dvs litt lenger enn Kiwi – aner jeg ikke hva jeg skal ha på meg. Må si meg enig med Medlivetpaaslep; noe annet enn sofatilpassede klær hadde vært herlig! Akkurat nå ser jeg ut som en fjortis – ihvertfall hvis man kun ser på joggebukserumpa. En liten nettkjøpbom der… 🙂

Legg igjen en kommentar

