Teal

Ikke noe seriøst i dag. Du er advart! 🙂

I går la vi oss klokka 3 på ettermiddagen. Vi var veldig slitne og sovnet med en gang. Vi sov mer enn 12 timer så vi var tidlig oppe i dag. Nå ligger tante og leser interiørmagasiner og koser seg.

Teal http://en.wikipedia.org/wiki/Teal er en farge som tante og jeg liker. På norsk kaller vi den bare for blågrønn, men på engelsk har den navnet teal. Selv om det egentlig er en helt spesifikk farge finnes den i mange varianter. Nedenfor har jeg limt inn noen bilder jeg har sakset fra internett. Skoene er veldig fine og passer godt til tante. Drømmesko, tante! 🙂

For å gjøre dette riktig skulle jeg egentlig lagt ved lenkeadressen til bildene men jeg fikk det ikke til. Google er din venn…

2 thoughts on “Teal

Legg igjen en kommentar

