Johnny

( Bilde: Tatt av tante )

Jeg har kommet på etterskudd med hårklippen enda en gang. Tror jeg er en måned på overtid nå. Minst. Det er tante som klipper håret så vi prøver å synkronisere formen.  Det tar omtrent femten minutter men jeg har ikke hatt nok energi til å sitte på stolen så lenge. Det har vært et par ganger at jeg har vært klar for klipping men da har tante vært liggende.

Så lenge hun ikke overfaller meg med saksa om natta går det vel greit en stund til. Det er altså et prosjekt dette med hårklipp. Et par ganger har jeg presset meg til å sitte på stolen når hun klipper men da holdt jeg på å svime av og ramle rett i gulvet og etter det fant jeg ut at det fikk ta den tiden det tar  🙂

2 thoughts on “Johnny

  1. Hei Onkel Johnny
    Eller, hei sveis – som det ble veldig fristende å si 🙂

    Jeg har lest alle innleggene dine, du skriver bra, og gripende om din og tantes hverdag .Eller, små glimt inn i den hverdagen, som jeg kjenner meg mye igjen i. Men som ikke kam sammenlignes, fordi deres fellesskap har enda flere begrensinger enn det jeg opplever.

    Du skriver at det er viktig å ta en dag om gangen – det fungerer for meg også. Noen dager er sånn, noen dager er slik.

    Det er spennende tider, mye skjer,og det gir masse nytt håp!

    Hilsen
    trude

    • Tusen takk for hyggelig kommentar!
      Det er veldig fint å få tilbakemelding på det jeg har skrevet så langt. Setter stor pris på det.
      Det er spennende ting som skjer nå for oss M.E. syke og vi håper det blir frigitt mer midler
      slik at det forskningen fra Haukeland kan fortsette.

Legg igjen en kommentar

